پنج شنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیمه مرکزی، خلاف گویی روابط عمومی بیمه معلم را پیگیری می کند؟!

بیمه مرکزی با رد ادعای روابط عمومی شرکت بیمه معلم درباره فعالیت شعب خارجی این شرکت، رسما اعلام کرد که «شعب بیمه معلم در کشور عراق فعال نیستند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری خرد و کلان، بیستم شهریور ماه سال جاری، گزارشی با عنوان «۸۰ درصد شعب خارجی بیمه معلم تعطیل شده اند» منتشر و با استناد به اطلاعات سایت همین شرکت، مشخص شد که فعالیت شعب خارجی بیمه معلم به شدت کاهش یافته است.

دو روز پس از انتشار این گزارش، روابط عمومی شرکت بیمه معلم در خبری با عنوان «بیمه معلم همراه زائرین در مراسم معنوی اربعین» ادعا کرد که «شعب بغداد و کربلا بیمه معلم فعال است

خبرنگار ما، گزارش خود را به سخنان رئیس کل بیمه مرکزی مبنی بر این که «شرکت بیمه سامان، تنها شرکت دارای شعبه در عراق است» مستند کرده بود و پس از انتشار خبر بیمه معلم، این موضوع را از بیمه مرکزی استعلام کرد.

سوال ما از بیمه مرکزی این بود: «با سلام، رئیس کل بیمه مرکزی در نشست با اعضای کارگروه اربعین صنعت بیمه گفته اند: شرکت بیمه سامان، تنها شرکتی است که در آنجا (عراق) شعبه دارد. یک هفته پس از آن، شرکت بیمه معلم در خبری اعلام کرده است که شعب بغداد و کربلای بیمه معلم فعال است. لطفا بفرمایید کدام یک از این ادعاها صحت دارد؟ آیا فقط شرکت بیمه سامان در کشور عراق شعبه دارد؟ یا شرکت بیمه معلم هم در آن کشور شعبه دارد؟»

پاسخ نهاد ناظر صنعت بیمه به این سوال، نشان داد خبری که روابط عمومی بیمه معلم منتشر کرد فاقد صحت بوده است. متن پاسخ بیمه مرکزی به سوال خبرنگار ما به این شرح است: «با سلام، بیمه معلم دارای مجوز فعالیت در کشور عراق می باشد، ولیکن طی بازدید کارشناسان این سازمان از شعب بیمه معلم در کشور عراق مشخص گردید که این شعب فعال نیستند. در حال حاضر فقط بیمه سامان دارای شعب فعال در کشور عراق می باشد. مدیر پاسخگویی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مصطفی زندی»

اکنون که خلاف گویی روابط عمومی شرکت بیمه معلم در این موضوع مشخص شده است، باید منتظر موضع گیری نهاد ناظر در این باره بود. به نظر می رسد، مفید امینی که به تازگی صندلی معاونت نظارت بیمه مرکزی را ترک کرده نیز باید درباره این تناقض پاسخگو باشد.

 

 

۸۰ درصد شعب خارجی بیمه معلم تعطیل شده اند

کد خبر: 16849

این را نیز بررسی کنید

درخشش نام البرز در دایره طلایی

چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان تختی که با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *