پنج شنبه , ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

پیشنهاد ۱۵ میلیارد تومانی برای برگزاری اولین نمایشگاه آنلاین بیمه! + اسناد

برخی مدیران روابط عمومی شرکت های بیمه بسته ای پیشنهادی دریافت کرده اند که بر اساس آن قرار است «اولین نمایشگاه آنلاین صنعت بیمه» برگزار شود. این بسته، هزینه برگزاری این رویداد را حدود ۱۵ میلیارد تومان برآورد کرده است!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری خرد و کلان، در حالی که شیوع بیماری کرونا رویدادهای حضوری را تحت تاثیر قرار داده و بر اساس ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا برگزاری همایش ها و نمایشگاه های حضوری ممنوع است، رویدادهای مجازی، وبینارها و نشست های غیرحضوری جای خود را پیدا کرده اند. یکی از مهمترین دستاوردهای رویدادهای غیرحضوری را می توان کاهش هزینه ها تا حد بسیار زیاد دانست، اما گویا این فقط ظاهر ماجراست.

اکنون یک برنامه گزار، رویدادی را پیشنهاد کرده است که بر اساس آن قرار است نمایشگاه صنعت بیمه به صورت آنلاین برگزار شود. بر اساس محتوای بسته پیشنهادی به شرکت های بیمه، این رویداد شامل ایجاد چند استودیو است که در آن مدیران هر شرکت می توانند حضور پیدا کرده و برنامه های خود را تشریح کنند. سایر بخش های نمایشگاه مانند برگزاری شو، مسابقه یا معرفی محصولات و خدمات نیز در کنار بخش اصلی ارائه می شود.

این رویداد که عنوان «BIMEH LIVE 2020» برای آن در نظر گرفته شده است، پکیج های مشارکت به سه شکل را برای هر شرکت بیمه پیشنهاد کرده است. در بخش «جذاب» این نمایشگاه که عنوان «شو» برای آن در نظر گرفته شده است، هزینه ای حدود دو میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان درج شده است. این «شو» قرار است یک میلیارد تومان برای دعوت از پنج خواننده، ۲۰۰ میلیون تومان برای دعوت از پنج سلبریتی ورزشکار، ۲۵۰ میلیون تومان برای دعوت از پنج سلبریتی بازیگر و یک میلیارد تومان برای جوایز در نظر بگیرد.

مجموع هزینه های این رویداد پنج روزه ۱۴ میلیارد و ۷۸۱ میلیون تومان برآورد شده است. آن گونه که در بسته پیشنهادی ادعا شده، این برنامه گزار امکان استفاده از امکانات صدا و سیما را نیز برای مشارکت کنندگان در نظر گرفته است.

اطلاعات دریافتی از واکنش منفی بیمه گران به این رویداد پیشنهادی حکایت دارد، اما گویا برنامه گزار به دنبال پیدا کردن راهکاری برای برگزاری قطعی آن است.

حال باید منتظر ماند و دید نهاد ناظر صنعت بیمه نسبت به این رویداد چه واکنشی نشان می دهد، اما سوال اصلی این است که برگزاری چنین نمایشگاه پرهزینه ای که عنوان «آنلاین» را هم با خود یدک می کشد، چه تاثیری بر عملکرد صنعت بیمه دارد؟ اظهار نظر چند مدیر بیمه ای -که همواره با رسانه های متعدد در ارتباط اند و از این ظرفیت برای اطلاع رسانی عملکرد و دیدگاه های خود همواره استفاده می کنند- این بار در یک «شو» پرهزینه چه تفاوتی در دستاوردهای آنها ایجاد خواهد کرد.

اطلاعات تکمیلی در این باره منتشر خواهد شد. طرح پیشنهادی به همراه هزینه های آن را می توانید از اینجا دانلود کنید.

 

واکنش «منفی» بیمه گران به هزینه های اولین نمایشگاه آنلاین صنعت بیمه

 

کد خبر: 13441

این را نیز بررسی کنید

البرز

یاقوت البرز؛ محور تبلیغات تلویزیونی در ایام نوروز

همزمان با پخش برنامه شب خوش از شبکه ۳ سیما در ایام تعطیلات نوروزی، برنامه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *